عکس ،پاورپوینت،اس ام اس ،نرم افزار و هر چیزی که بخوای

مدیریت حرفه ای وبلاگ

                                                    آموزش مدیریت حرفه ای وبلاگ

در این کتاب شما نحوه ساخت بنر ، نحوه افزایش بازدید و page rank و اضافه کردن آدرس به گوگل و افزودن دکمه pulsone گوگل و ایجاد بازدید خودکار و دامنه های مجانی و ساخت تولبار برای وبلاگ و ساخت خبرنامه و تبادل لینک 3 طرفه را می آموزید.
این کتاب توصیه خوبی به وبمستر ها می باشد.

حتما این کتاب مفید را دانلود کنید. من که خیلی راضی بودم

دانلود

منبع:کتابخانه مجازی ایران

[ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:مدیریت حرفه ای وبلاگ,آموزش مدیریت وبلاگ,آموزش وبلاگ, ] [ 17:41 ] [ shey2nak ] [ ]

خداحافظی با ویندوز 8، سلام به ویندوز 8.1!

 

                                    ویندوز 8.1

نسخه یازدهم مرورگر اینترنت اکسپلورر برای ویندوز 7 و نسخه پیش‌نمایش ویندوز 8.1 آماده استفاده است ولی خبری از عرضه آن برای ویندوز 8 نیست. به طور مشابه، نسخه چهارم از PowerShell برای ویندوز 7 و ویندوز 8.1 عرضه شده ولی برای ویندوز 8، خیر. اما چرا این اتفاق رخ داده است؟ آیا مایکروسافت، ویندوز 8 را فراموش کرده؟ آیا از این سیستم عامل خسته شده؟ می‌توانید پاسخ این سوالات را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:ویندوز, ویندوز8,ویندوز8,1, ] [ 12:49 ] [ shey2nak ] [ ]

مقایسه آلترابوک ، لپ تاب ،نت بوک و تبلت

مثل اینکه هیچ یک از گجت ها خواب خوشی نمی توانند داشته باشند چون به محض ورود یک محصول مناسب و پولساز در بازار ، گجت و محصول جدید تری با ویژگی های بهتر ساخته می شود . قبل از طراحی آیپد ، نت بوک ها به دلیل اینکه کامپیوتر را در یک قاب کوچک و قابل حمل برای کاربر به ارمغان می آورد جای مناسبی در سبد خرید تکنولوژی مردم داشت . اما طولی نکشید که تبلت ها یا همان کامپیوترهای لوحی به بازار معرفی شدند و تا الان جزء پر طرفدار ترین گجت ها هستند . این در حالیه که برای تبلت ها نیز رقیب جدی و سرسختی به نام آلترابوک در حال رشد می باشد .تفاوت این اصطلاحات و محصولات را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کنیم.

تبلتآلترابوکنت بوک

ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:تبلت,نت بوک , آلترا بوک, لپ تاب,, ] [ 11:40 ] [ shey2nak ] [ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد